KaZaA i problem

Autor: forix (forix_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 18:11:06 MET

Czesc
Sciagnalem ostatnio z Kazaa plik ktory mial rozszezenie .EXE po dwukrotnym
kliknieciu pokazuje sie male sekundowe okienko dos i nic wiecej , gdy
zmieniam rozszezenie na .ZIP to udaje mi sie otworzyc plik jako spakowany i
wyciagnac z niego plik z rozszezeniem .ISO ale nadal nie wiem co z nim
zrobic, jest to chyba plik z obrazem ale niewiem jak to ugrysc.
Mam nagrywarke Lite-on 32123 , program NERO Win XP i nowa plyte glowna itp.
Bede wdzieczny z pomoc
Pozdrawiam