Re: opnie na temat LCD

Autor: Olleo (olleo_at_box43.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 16:01:50 MET

> mam na oku samsuga 172T, z czsem reakcji martrycy na poziomie 25ms. Czy
> szanowni grupowicze uważaja, ze to wystarczająco krótki czas ? Może są
inne,

Kumpel mnie ostatnio ciagal kilka dni w poszukiwaniu LCDeka idealnego to sie
ciut orientuje. Szczerze powiedziawszy do wiekszosci gier, pracy biurowej,
ogladania filmow itd to wystarczy, ale przy szybkozmiennych obrazach jest to
widoczne. Zreszta czy 15 czy 25 to duzej roznicy w takich przypadkach nie
ma, a 25 to juz calkiem niezla wartosc. U niego mi to przeszkadzalo np. w
powerpoincie, przy prezentacjach oraz jak przesuwam okienko w windzie,
dziwnie sie wtedy fonty rozbiegaja, ale nie jest to cos czym mozna sobie leb
obciazac ;)
Olleo