Re: Kupiłem muzyke Yamahe724 ale..

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 11:15:34 MET

Macca wrote:

> Wczoraj wytargałem kartę z komisu..30zł

Cena ok.

Mafia mi chyba chodzila bez problemow stery z www.yamaha.com

> mimo iż jakość dźwięku jest dużo lepsza od tego na płytach ECS K7S5A
> nie mogę też skorzystać z drugiego wyjścia audio które ustawia się
> zworkami

NIe bardzo rozumiem. YMF jest stereo wiec nie wiem czego dokladnie
szukasz.

> no i nie działa game port.. nie wykrywa pada pod niego
> podpinanego.

MOze karta jest walnieta ja nigdy nie probowalem u siebei podlaczac.

> Czy wart oto zostawić będzie działać pod XP,2000 i LINUXEM

XP i win2k wykrwyaja karte ale mozna tez stery sciagnac ze strony yamahy.
Po madrake chodzi mi bez problemu.

> czy jednak inny sensowny sprzęt grający do 50zł?

I co bys chcial kupic za te 50zl? :) Pozal sie Boze SB128? :) Yamaha 724
to swietna karta za smieszna cene bije na glowe szumbastera.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"