Pomocy z wolnym komputerem

Autor: Fantom (szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 09:36:23 MET

Kupilem wlasnie komputer :
Plyta MSI 845E
Procesor Celeron 1,7 GHz
Pamec DDRAM 266 MHZ 256 MB
jakis dysk WD 120 GB

No i starsznie wolno chodiz ten komp ! Nie mam pojecia co sie dzieje. Obok
mam prawie taki sam tylko z gorszymi pamieciami i jest prawie 2 razy
szybszy. Widac to podzcas uruchamianai/dzialania syetmu w2k i dodtakowo
zroilem testy sisoft sandra. No tylko dysk jako tako. A cpu,cach i ram
tragicznie. Co mam zle ustawione ?
W biosie mam pamiec na 266 ustawiona, czestotliowsc 100 hz plyty i cache
writethru (a mzoe ma byc writeback czy cos).

Pomocy.

Fantom