Re: [OT] partycje na dyskietce

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 06:22:22 MET

Dostałem pytanie: ile mozna maksymalnie założyć partycju na

> Coś pokręciłeś ;-). Rodzaj systemu plików do ilości partycji ma się
> tak jak kogiel do mogla. Dla mnie - pała ;-)).
zdecydowanie niepokręciłem. 2 miesiace później dowiedziałem sie ze można
utworzyć tyle partycji ile jest wolnych literek czyli od C do Z. Owszem
zgadzam sie. ale pod ms dosem. Wtedy (1995) rok, ja miałem A,oge w której
zrobiłem więcej dysków bo były totalni inaczej nazywane. Na dysku również
nie byłó MBR-a .Robiłem również takie dyski które miały mbr-a i w nim
zapisane partycje widział pcet - amiga wszystkie. A autor wątku NIC nie
wspomina o ms dosie.
Tomasz