Re: Objawy, przyczyny ?

Autor: Ewa (ewa_at_serwer.com.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 23:31:09 MET

> Nie wiem gdzie to znalazlas ale dobrze wiec... to juz starych (napisanych) programow nie
> mozna uruchamiac?
Dla mnie też nie odpowiada to intuicyjnemu rozumieniu terminu "uruchamiać"
i zawsze mnie to dziwiło, ale ten właśnie termin był "oficjalny".
Ale to chyba nie jest najważniejsze. Obawiam się, że żargonu w informatyce
nie unikniemy. Wynika to chociażby z zapożyczeń z jęz. angielskiego.

A propos "ściągać" - jakieś skojarzenia? :-))) Jeśli tak to w przypadku "ściągania"
stron z Internetu też mogą powstać. Wystarczy tylko chcieć (skojarzyć).

Pozdrowienia
Ewa