Re: TV-OUT i zly kabel !!!

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 21:23:46 MET

Użytkownik Marek napisał:
> Przepraszam za niedokladne wytluczenie i licze na podsuniecie jakiegos
> pomyslu.
> Kabel jest na pewno dobry i ekranowany (razem z koncowkami), ale niestety
> nie wiem co robic z dwoma cinchami, zaden z nich nic nie daje po podlaczeniu
> do przejsciowki w Radeonie.

Bo żeby coś działało to muszą być dwa podłączone. Jeśli nie masz na
karcie portu dla dwóch cinchów to albo przerabiasz kabel na S-video albo
  na video 1x cinch. Opcjonalnie można kupić przejściówy.
Po drugie sprawdź czy napewno TV dobrze skonfigurowałeś, a na koniec
zobacz czy dobrze odpaliłeś TVToola bądź stery od samej karty.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl