Jaką drukarke atramentową???

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 18:16:50 MET

Mam w domu dwie niepotrzebne drukarki (Lexmark 3200 i Z32). Postanowiłem
je sprzedać za bezcen i kupić sobie nową, ale nie mam pojęcia jaką.
Wymagania jakie stawiam drukarce:
- nie wysoka cena (tak do 400zł mogę zainwestować)
- tania w eksploatacji (albo tanie naboje z tuszem, albo możliwość
napełniania)
Teraz pora na fanaberie:
- cicha
- szybka
Co do napełniania. Lepiej żeby to było sprawdzone. Kolega miał HP i po
napełnieniu okazało się, ze drukarka strasznie rozmazuje wszelkie
wydruki.
Zastanawiałem sie nad Lexmarkiem Z35, ale może macie jakies inne opinie?
Aha. Proszę o szybkie odpowiedzi, gdzyż jeszcze w tym tygodniu ta nowa
drukarka miała by wydrukowac ok. 100 stron ze zdjęciami :)
TIA :)

--
 \ Mateusz Majchrzycki \ www.edytorstacji.prv.pl \