Re: Jaki najlepszy nieoryginalny tusz do HP 920c ?

Autor: Maciej Sz (swietyms_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 15:06:31 MET

Użytkownik "Eryk H." <himber_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwszym napełnieniu kolorem jest zwykle OK, po drugim - tak sobie, a
> przy trzecim - niestety - kolory mieszają się i następuje przyciemnienie
> wszystkich barw np. żółty "idzie" w pomarańcz, a nawet brąz, czerwony jest
> brązowy, błękit - szarogranatowy itd. Jeśli więc kupować zestawy kolorowe,
> to najwyżej na dwa napełnienia.
> Eryk

A u mnie od razu było beznadziejnie niekolorowo i wszystkie kolory się
zlewały. Po zrobieniu około 50 wydruków sytuacja się unormowała i HP 930
drukuje bez zastrzeżeń (prawie)jak na oryginałach.
Zaobserwowałem też ciekawą rzecz. Podczas transportu (przeprowadzka) tusze
do drukarki zamarzły na kość (cała noc -25 st). Przerażony "rozmroziłem" i
podłączyłem drukarkę nie wiedząc co będzie. Okazało się, że zapchany
(nieregularny druk i przerywanie) czarny kartridż zaczął drukować bosko :-)
Jak ktoś już jest zdesperowany polecam spróbować tę metodę. Na własną
odpowiedzialność!!!

Pozdr

Maciek