Re: Bezprzewodowa mysz optyczna do laptopa - co polecacie? [dlugie ;]

Autor: Escorpion (escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 14:40:25 MET

-DraconuS- <draconus_at_o2.pl> napisał(a):

> Hi

> Powiedz sobie na czym tak naprawde ci zalezy:
> - ergonomia/wygoda - jesli np. masz malo miejsca w torbie na laptopa i na
biurk
> na ktorym go stawiasz [wtedy miniaturowe myszki kulkowe - mieszcza sie w
> dloni/palcach i 'w kieszeni', bezprzewodowe, aby zlikwidowac niepotrzebne
> kable], i czy dlugo pracujesz z mysza dziennie... [wtedy duze ergonomiczne
> ksztalty dopasowane do dloni lewej/prawej]
> - jakosc/wydajnosc - jesli np. potrzebujesz wyjatkowo dokladnej i szybko
> [...]

Wielkie dzieki za wyczerpujace wskazowki. Wiem juz, ze potrzebuje myszy
optycznej i raczej wiekszej ergonomicznej, do lewej reki (jestem praworeczny,
ale mysz obsluguje lewa, dla urozmaicenia). Teraz tylko kwestia: to kabel or
not to kabel ?

A moze jeszcze moglbys polecic mi jakis konkretny model? Dzieki.