Re: POST i ciemność

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 12:28:34 MET

Picia claimed:
> Problem polega na tym, że Win Me ładuje się ale bez monitora. Po POST'cie
> monitor przechodzi w stand-by i Win Me ładuje się po "ciemku".
> Mam 2 systemy i pod XP takich problemów nie mam.

A nie włączyłeś czasem w biosie takiej opcji coby ekran się zaciemnił do
czasu jak wyskoczy system operacyjny ? Widziałem coś takiego na MSI KT3V i
nawet fajny efekt (mnie by jednak wkurzał). Windows XP prawdopodobnie
wcześniej niż Me budzi kartę graficzną do życia i stąd problem. Poszukaj w
biosie.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]