Re: komp na ECSK7S5A

Autor: Leszek M. (lem_USUN_TO__at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 11:16:00 MET

> a tu nastepna ciekawostka... jak krok po kroku to zawsze sie odpali..
> przynajmniej 10 razy... potem normalnie na 3-4 razy moze z 1 raz sie
> odpali.... no glowa boli.... co robic??
> sciagnolem nowe stery do muzy i do IDE SIS..... zainstaluje to dzis moze
cos
> pomoze...
> jak ktos ma jeszcze jakis pomysl... to chetnie wyslucham....
> ten komputer ma takie serie.. juz sie wydaje ze wszystko ok... a potem
znowu
> seria zwisow... jak sie w awaryjnym to odrazu bez problemu... jak krok po
> [...]

Wydaje mi się, że jedynym szybkim i bezstresowym rozwiązaniem twojego
problemu jest zmiana płyty.
Też miałem k7s5a i problemy ze stabilnością systemu. Po długich bojach w
końcu zdecydowałem się sprzedać płytę. Na Allegro dostałem za nią 210zl (kup
teraz). W związku z dużym "szumem medialnym" ceny tego modelu są nad
wyraz wysokie:-).
Kupiłem MSI K7T Turbo2 (też Allegro) i WSZYSTKIE problemy ze stabilnością
znikneły jak ręką odjął.
Jeżeli masz pamięci SDR najlepiej IMHO zrobisz zmieniając płytę na jakiś
starszy model renomowanego producenta.
Jeżeli ktoś bedzie pisał o "przyszłościowym zakupie" przypominam: we
wrześniu będzie premiera Athlona64 z nową podstawką;-).

--
Pozdrawiam
Leszek M.