mysz do notebooka?

Autor: Madab (omita_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 11:08:24 MET

Kupiłem notbooka na Allegro
Dołączyłem do niego myszkę z kompa stacjonarnego i nie działa.
Po załączeniu Windows98 wyświetla sie ale bez myszki nie wiele moge
zrobić. Nierozumiem dlaczego mysz nie dziala. W kompie stacjonarnym
dziala. Czy cos z tym notbookiem nie tak? Czy ja czegos nie wiem?
Może musi mieć inną końcówkę (np.okrągłą, bo przy takim wejsciu w notbooku
jest narysowana klawiatura i mysz...jednak mimo, ze jest inna końcówka -
trapezowa - to informuje, że wykrył mysz...)

Hmm...jak ja wiem to Windows 98 wykrywa moją myszkę, bo mam go w
stacjonarnym. Dlaczego tu nie wykrywa /nie wykrywa tak by działała/ po
uruchomieniu?

...siedzę nad tą myszą juz tyle godzin i nic...co to za
notebook, ze nie ma z niego pożytku....
Mysz wykrywa...ale nie dziala. Nawet nie da sie uruchomic klawiszy
myszy /klawiatura numeryczna/, bo ich nie ma!
Zainstalowalem nowszą wersję Windows 98 i już był zły objaw w jej
trakcie. Zawsze mysz już działa w trakcie instalacji, a tu nie! No
i oczywiscie po instalacji tez nic. Gdzie tu diabeł siedzi? /zła
końcówka?...jednak przez tę też widzi mysz.../
Pozdrawiam
Madab2