Dziwna sprawa - resety, itp.

Autor: Wladzio Konefka (kiszka127_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 09:26:36 MET

Witam

Ma duży problem z kompem
Od lipca ciągle coś się psuje

Obecnie mam WinME
przy próbie zrobienia scandiska komp zgłasz, że FATy są
rozsynchronizowane!!!
Problemy takie powtarzają się od lipca 2002
i na to na wszystkich możliwyc windowsach

początkowo oddałem sprzet do serwisu bo był na gwarancji i oni
wymienili kondensatory na płycie

niestety po jakichś 3 tygodniach dziwne zachowanie zacheło się
powtarzać

Na pewno nie chodzi o żaden wirus bo dysk był
kilka razy formatowany

Wczoraj odebrałem cały komp od goscia który zna się na kompach od lat
i on diskeditem go wyzerował, zainstalował ME i u niego chodził
bez problemów przez 2 tygodnie, robił scandisk przy mnie i wszystko było OK

Wieczorem przyniosłem komp do domu
podłączyłem kable
Komp bez problemu wykrył nowy monitor
ORAZ Drukarkę DeskJET 920
po zainstalowaniu drukarki (co poszło bez bulu)
spróbowałem zrobić scandisk (zwykły nie zawansowany)
i komp znowu zaczął głupieć pisząc że FATy są rozsynchronizowane

Pytania?
1. Czy ktoś ma pojęcie co jest grane
2. Czy soft do drukarki może powodować takie problemy

Władzio