Re: Komp się wyłączy do "końca" gdy np: włącze światło ;-)

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 08:04:18 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4g64c$mlk$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> itp.
> ścianą
>
> Istnieja rozne rozadzje zaklocen ... te od silnikow sa czesciowo tlumione
> przez filtry ktore znajduja sie w tych urzadzeniach ... poza tym to nie w
> kompie sie indukuje ten impuls a w kablu LAN!!! Liczy sie to gdzie idzie
> kabel od sieci LAN ... robilem testy i zadne pralki nie mialy tu nic do
> rzeczy ...

No to zrobiłem tak , kabel leży obok kompa (nie jest wpięty) a komp. jak się
wyłączał tak się wyłącza dalej po pstryknięciu światła ;-) Więc może się
nadal indukuje w kablu ale teraz to już nie ma znaczenia bo kabel jest
wypięty a dzieje się tak samo !!!!
;-((
pozdr
tomekn