Re: Brak okna z filmem (divx) na wyjsciu tv-out...

Autor: DukeR (duker_at_op.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 01:02:32 MET

Hehe tez miałem ostatnio taki problem -ale znalazłem we własciwosciach karty
funkcje -"wybierz ekran dla aplikacji pełnoekranowej" czy jakos
tak -ustawiam tam 1szy ekran czyli monitor i uzyskuje na monitorze film na
pełnym ekranie (ale bez txt) natomiast na telewizorze pojawia mi sie wtedy
obraz z vplayera -i film w małym oknie -ale po powiekszeniu wszystko działa
ok -jest i film i txt :))). Jednak sterowniki zmienic- to chyba najlepsze
rozwiązanie -nie trzeba cudowac :))) Pozdrawiam.