Problem z DVD Toshiba.

Autor: WaLker (jackysky_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 23:43:00 MET

Witam!

Problem jest następujący: DVD kupiłem 10 dni temu. Model (1712). Cichy.
Dobry czas dostępu. Pierwsza jego praca to reinstalka Windows 98 se. Poszło
gładko. Do tego jeszcze instalka paru potrzebnych programików. Szybko i
sprawnie. Rzadko używam cd, więc dopiero po kilku dniach chciałem czegoś
poszukać na cd-r i klops. Wkładam płytkę i mam blue screen ( krytyczny
wyjątek coś tam ). Taki sam efekt z płytami tłoczonymi. Przy próbie odczytu
zawartości zawiecha systemu. Za każdym razem to samo.
Próbowałem odinstalować DVD i zainstalować jeszcze raz. Żadnej poprawy.
Dla mnie to sytuacja rodem z sci-fi. Chodził i nagle bez powodu przestał.
Ma ktoś może jakiś pomysł o co tu chodzi i czym go ewentualnie potraktować
( oprócz młotka )?

Z góry dzięki.
Pozdrawiam
WaLker