Re: wypalarka sie wypalila - ale dlaczego?

Autor: nicram (niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 23:03:29 MET

On Mon, 10 Mar 2003 15:04:38 +0000 (UTC), "Mateusz Matuszek"
<magus_draco_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]
>saplila - podobny efekt.
>Kurde mysle, co jest? Przeczyscilem kompa (lacznie z zasilaczem),
>posprawdzalem wtyki, kable, tasmy.
>Kupilem nowa wypalarke i.... tez sie spalila :(
>I teraz juz nie wiem w czym wic: plyta? czy zasilacz?
>Dodam, ze ani dysk, ani CD nie sprawiaja klopotow.
>Wypalarki spalily sie niezaleznie jak byly podlaczone, czy na jednej tasmie z
>CD, czy na roznych - zmienialem nawet wtyki zasilajace i do nowej kupionej
>wypalarki wsadzilem wtyke od CD, aby miec pewnosc ...
>Czy ktos ma jakikolwiek pomysl co moze byc powodem?

IMHO zasilacz bądź pomieszane kable we wtykach. Miałem kiedyś taki
przypadek spaliłem dwa dyski i CD oddałem na gwarancję wymienili
wszystko płytę, procesor, dyski i cd oczywiście i z tego co wiem jak
go składali to spalili jeszcze dwa dyski po miesiącu komputer wrócił
prawie nowy bo tylko obudowa i zasilacz był ten sam i co się okazuje
przyczyna i tak nie została usunięta tzn. w jednej z wtyczek do
podłączania napięcia do hdd były zamienione przewody żółty z czerwonym
>)))

PS. niezły ubaw miałem z tych serwisantów, bo jak oddawałem to
wiedziałem jaka była przyczyna ale im nie powiedziałem bo by się
jeszcze przywalili że ja coś kombinowałem

pozdrawiam

--
--=nIcRaM=--
Jśli szukasz polskich eBook'ów eBook_at_nicram.prv.pl