Re: jaka karte graficzna polecacie?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 22:59:47 MET

Marcin Wojtczuk wrote:

> Mój ma i też nie słyszałem. Dopiero jak go palcem zatrzymałem to
> załapałem jak on wyje strasznie.

Bo trzeba malego moda zrobic :) Wiatrak na Radku spowolniony, a dodatkowo
karta PCI ze spowolnionym wiatrakiem 80x80 wiejacym na Radka. Ciocho i
chlodo :)

> Najważniejsze jest to, żeby dawał wystarczające napięcia,
> niewykraczające poza normy ATX.

Dokaldnie :)

> No trochę mniej niż procesor do karty graficznej.

Z tym, ze przy D1GHz na R9000 nie pogra sobie w 1280x1024, a na R9100
tak... :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"