jaki zasilacz

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 20:32:04 MET

Już prawie zdecydowałem się na kupno nowego zalilacza pytanie teraz który:
1. Enlight 300 W P4 - coś koło 230 zł
2. CHIEFTEC Zasilacz 360W z pasywnym PFC HPC-360-202, ATX 360W CE, P4
(ATX-12V V. 1.1) 199 zł
3. CHIEFTEC 300 Wat -169 w sirrus.pl
4. Feel 300 W 69zł
5. HunKey 300W 125 zł
6. Hunkey 360 W 196 zł

Sprzęt to Athlon 1700 Soltek SL5DRV5, 512 Ram, 2*hdd, cdrw, live, lan

Acha czy ktoś może wyjaśnić mi róznice między pasywnym a aktywnym PFC
(chodiz tu o chieftec-a)

pozd
właściciel Codegena któy w porywach daje napiście do +13,02Volt (multimertem
mierzone bo czujniki na płycie wskazują ok)

PS. Gdzie można najtaniej kupić takie zailacze.