Maxtor vs. Samsung - dysk do starego kompa !

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 19:48:46 MET

mam dylemacik - musze wybrac dysk 5400rpm do starego kompa z MoBo na BX,
poszperalem i wybralem 2 modele

- Maxtor FireBall3 40 GB (F040L0)
- Samsung Voyager 60 GB SV0602H

za Maxtorem przemawia lozysko olejowe i wydajnosc (mimo 5400rpm), za
Samsungiem 3 lata gwarancji i 20GB wiecej

i teraz pytanie ktory lepszy - najbardziej zalezy mi na ciszy, bezawaryjnej
i bezproblemowej wspolpracy z wbudowanym w plyte kontrolerem ATA-33 (czy ten
Maxtor bedzie dzialal bez problemu - bo mialem kiedys problemy z D740X)
i prosze nie pisac zebym bral Barracude - chyba ze ta nowa Seagate Barracuda
5400.1 jest jakas rewelacyjna

dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam