Re: Jaki najlepszy nieoryginalny tusz do HP 920c ?

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 19:32:37 MET

dgim <dgim_at_box43.pl> napisał(-a) :
> Jakie jeszcze sa dobre jakosciowo nieoryginalne tusze do HP920c ?

Ja posiadam takową drukarkę i nabijam ją zestawem InkTec za
60zł(2x40ml=2 nabicia + osprzęt) albo same tuszę (buteleczka na jedno
nabijanie 40ml za 25zł). Nabijałem ten sam kartridż(czarny) narazie 4
razy i nie miałem żadnych problemów, ani nie zauważyłem pogorszenia się
jakości wydruku. Koleś w sklepie mówił, że można do 10 razy nabijać
czarny tusz. Zestawy kupuję w www.inktec.com.pl (ale nie przez
internet).
Co do kolorowego tuszu to zestaw do nabijania kosztuje prawie 70zł i
można go nabijąc w/g kolesia ze sklepu tylko do 3 razy(nie wiem jak z
jakością wudruku :( ,ale słyszałem że nie za ciekawie). Tak więc jak dla
mnie to trochę za drogo i wezmę orginalny kolor niestety.
Pozdrowienia

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl