Re: DVI vs D-sub

Autor: PrzemekP (przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 19:17:46 MET

Użytkownik "[> MAK <]" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> DVI i bez to są inne
> mają też lepsze
> ma albo nie ma DVI.
> zwracałem uwagę była
> bo miał najlepszy
> wiem czy to działa.
>
> Kij ma dwa końce....
> Monitor podłączony do DVI daje na GF4Ti4200 w 3dmarku 2001SE
> w 1 teście 60 fps,
> natomiast po podłączeniu do DSub daje 200 fps... dziwne!?
> (Leadtek A280LE TDH)
>
> --
> [> MAK <]

No nie wiem czy takie dziwne. Jeśli monitor LCD ma ustawione odświeżane 60
Hz w danej rozdzielczości, a złącze DVI umożliwia w pełni cyfrowe sterowanie
panelem, to po co karta ma generować więcej niż 60 klatek na sekundę, skoro
i tak monitor nie wyświetli więcej. Po prostu dokładne zgranie karty z
ustawieniami panelu LCD.

Przemek