Re: Zawiodłem sie na MSI ... (ciąg dalszy)

Autor: Krystian Glowacki (kryglow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 17:56:46 MET

On Sun, 9 Mar 2003 18:46:46 +0100, "juha" <juha@(wytnij.to)polbox.com>
wrote:

>Witam ponownie
>
>Tydzien temu meczylem Was moim problemem dotyczacym nowozakupionej plyty
>glownej MSI KT3V. Problem dotyczyl wieszania sie kompa kiedy uzywana jest
>karta Creativa Sound Blaster Live 5.1. Problem nie dotyczy karty poniewaz,
>problem wystepuje na 2 innych kartach tego producenta (inny 5.1 i 1024).
>Mimo tego, ze napisalem, ze problem zostal juz rozwiazny wcale tak nie jest
>(wystarczy posiedziec przy komputerze troszke dluzej).
>Szczegoly. Komputer podczas odpalania np jakiejs gry wiesza sie na niej po
> [...]

Gdyby nie to ze po wyjeciu SB wszystko dziala to powiedzialbym ze moze
to wina zasilacza. Kolega mial podobna historie. Wlaczal kompa chodzil
mu roznie raz 30min raz 2 godziny i nagle buch czarny ekran i tylko
swieci sie zolta dioda na monitorze. Okazalo sie ze zasilacz byl
uszkodzony.

Pozdrawiam
Krystian Głowacki

Formula One World 2003