Re: Problem po zmianie dysku

Autor: bdt (bdt_at_op.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 17:26:12 MET

> Zmienilam dysk z Maxtora 10 GB na Maxtora 80 GB i dzieje sie cos
> dziwnego.Wszystkie encyklopedie Optimus Pascal, ktore do tej pory
> instalowaly sie bez problemu- daja mi komunikat 'insufficient memory
of disc
> space'.Kurcze o co tu chodzi ???

Nie wiem, ale bede zgadywal. Moze encyklopedie te uzywaja do
przechowania rozmiaru dysku za malej zmiennej, czyli np. przewidzieli
ze dysk ma max. 10 GB i jak wyszla wieksza wartosc to teraz dla
encyklopedi wyglada na ujemna (jakis program starszy ostanio mi
pokazywal ze mam ujemna ilosc miejsca). Zrob sobie jakas mniejsza
partycje (ponizej 8GB najlepiej) i na niej zainstaluj. Jesli zgadlem
przyczyne to pomoze.

--
bdt