Re: Word i Radeon9000PRO

Autor: zwi (zwi_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 15:02:30 MET

Użytkownik "ZST" <sekretariat_at_zst.pulawy.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam Radeona 9000Pro Sapphire i win XPpro PL, MS OFFICE XP PRO. Grafika
> chodzi normalnie i stabilnie, jest na standardowych ustawieniach. Problem
> zaczyna się podczas pracy z dokumentami WORDA i tylko tam. Po pary
> minutach, czasem po godzine, pojawiają się na ekranie smugi paski.
Wszystko
> jest rozmazane Pomaga wtedy jedynie restart. Przeinstalowałem offica,
> sterowniki najnowsze - bez rezultatu...

Witam,
MINT RADEON 9000PRO Windows XP SP1
Stery: control-panel-7-83-030120a1-007448c.exe
          wxp-w2k-radeon-7-83-030120a1-007448c.exe

Tez to mialem ale nie tylko pod WORDEM ale przy pracy np z IE, zawsze
wywalala gra GTA3.
Wlasciwosci ekranu, ustawienia, zawansowane, Direct 3D, ustawienia
zgodnosci, i tu musisz pokombinowac.
Przelanczaj po jednym bo sam nie jestem pewien ktora to opcja. Zmienilem
wszystkie opcje na odwrot i pomoglo.
GTA3 nie wywala, obraz jest idealny.
Objawy ktory mialem mozesz zobaczyc tu www.zwirek.mikule.pl/mint/mint.htm
Odpisz czy pomoglo, sam jestem ciekaw.
Jesli mozesz wlacz 3DMarka2003 z opcja loop na godzine.
Mi po okolo 45min 3DMark2003 sie zatrzymuje.
Na 90% jest to miejsce w ktorym leci krzeselko rzucone przez takiego
oblesnego grubasa ;)
Inne gry dzialaja dobrze i bez zadnych artefaktow.
Pozdrawiam