Re: Objawy, przyczyny ?

Autor: Ewa (ewa_at_serwer.com.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 14:31:56 MET

Witam!

> Sorry, Ewa, ale padlem w czwartek choroba zmorzon.
Nie ma sprawy. Zdrowie najważniejsze.

> zrobcie porzadny reinstall systemu
To już było ćwiczone i nie pomogło.

Ale problem jest już chyba rozwiązany. Otóz koleżanka kupiła sobie
w piątek kontroler i dysk 80GB. W czasie weekendu zainstalowałam je,
podzieliłam dysk na partycje i zainstalowałam Win98SE.
Na razie wygląda to obiecująco.
System ściąga się o połowę krócej a Acrobat Reader, który poprzednio
"ślimaczył" się najbardziej, w tej chwili ściąga się za pierwszym razem
w czasie podobnym jak na innych komputerach.
Napisałam jednak ostrożnie "chyba", bo MSOffice97 nie zdążyłam
jeszcze zainstalować. Jestem bardzo ciekawa jak to będzie z Wordem.

Pozdrawiam i życzę zdrowia
Ewa