Re: jaki dobry zasilacz 300W ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 12:12:24 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Dobry zasilacz trzyma napiecia nominalnie albo nieco powyzej :P Te
> Fortrony sa jakies trefne :/

Moze to poprostu jakis odpad produkcyjny, ale napiecia sie nie bujaja, jak
dla mnie to wystarcza. Poza tym za 70 zl to w sklepie nawet Codegena nie
dostane, a gdybym mial jeszcze raz wybierac to bym jeszcze raz kupil ten
zasilacz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,