Re: Pamiec USB dzialajaca pod NT

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 08:42:49 MET

Uzytkownik "Orson" <orson_at_wroclaw.net.pl> napisal w wiadomosci

> Nie jestem pewien ale NT4.0 nie obsluguje zbytnio PNP a co za tym
> idzie USB czy FireWire. Wiem tylko ze pomimo prob nie udalo mi sie
> podpiac nagrywarki USB pod NTka.

NT obsluguje PNP, tylko trzeba to najpierw wlaczyc. Odnosnie USB, to
normalnie nie ma sterownikow. Jakas firma (nie pamietam nazwy) napisala
sterownik pod to, tyle ze jest bardzo drogi (o ile pamietam to polowa
wartosci NT4.0 Workstation). Moze producent tego PEN DRIVE dolaczyl
sterownik pod NT4.0? Jesli tak to bedzie dzialac, jesli nie to marne szanse.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony,