Re: 100vs133

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 08:29:24 MET

Użytkownik "Awex" <awex_at_o2.tnijto.pl> napisał w wiadomoœci
> Kupilem ostatnio 2 x 256 MB ramu sdram 133
> wsadzilem do plyty asusa cusl2-c na ktorej mam PIII700_at_933
> Wszytko chodzi na 133 i proc i ram - i tu mam problem - jak osobno wsadze
te
> kosci i dam na 133 pojda obie bez mydla - xp sie nie wysypie, gdy wsadze
> naraz 2 i dam na 133 - xp sie sypnie - kosci sa nowe i napewno 133 - nie
> wiem co to moze byc, przy ustawieniu 133 proc 100 ram all jest ok

Jak na roznych pamieciach dzieje sie to samo, to ja bym obstawial zasilacz.
Sprawdz napiecia na jednej kosci i na drugiej (osobno), potem wloz obie i
porownaj napiecia, jak mozesz to podaj na grupe, sproboj tez odkrecic nieco
procesor i rowniez zerknij na napiecia.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,