Re: Zgrywanie Video na kompie

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 16:32:35 MET

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:0vdi6vomutnu659g91bdntpru17bdl2n6p_at_4ax.com...

> Hm...
> Teraz mam tuner TV. Zgrywam sobie nic różne seriale do divx, ale
> jakość jest taka sobie i w rozdzielczości pół PAL. Jeśli chciałbym
> zgrywać obraz telewizyjny w pełnym PALu i o wiele lepszej jakości, to
> jak rozumiem mam dwa wyjścia:
>
> - kupić kartę graficzną z TV-IN
> - kupić jakś inną specjalną kartę.
>
> Tzn. jaką? Jeśli chodzi o obróbkę, czy montaż, to mnie to nie
> interesuje, VirtualDub mi wystarcza. Po prostu chciałbym zgrywać obraz
> w pełnym PALu i jakości mniej więcej jak divx robiony z dvd.
>
> Co doradzicie?

żeby zgrywać z TV pełen PAL z jakością typowego ripu z DVD
do Divx'a potrzebujesz profesjonalnej karty do tego celu. Żaden
zwykły tuner TV nie da takiej jakości. A taka profesjonalna karta
to wydatek rzędu 1200 zł.