Re: Bezprzewodowe polaczenie laptopa z Internetem ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 23:24:12 MET

> To takie cienkie druciki bez izolacji.

to jest ekranowanie ... nie ma sie co tym przejmowac ...

> Pojawia sie ikonka jak kabel odlaczam: "Siec LAN lub szybki internet.
> Polaczenie lokalne. Kabel sieciowy odlaczony. Karta Realtek RTL8139
> Family...". Jak kabel podlaczam, znika. Nigdzie nie moge znalezc
informacji
> o szybkosci.

ok ... klikasz prawym klawiszem myszy na "moje miejsca sieciowe" \
wlasciwosci. Pozniej klikasz na ikone "polaczenia lokalne" (nad nia jest
opis: Siec LAN lub szybki internet). Tam bedzie informacja na temat
polaczenia (sprawdz info dopiero jak bedziesz mial podlaczony oryginalny
kabel do modemu i bedzie dzialal internet).