Re: Bezprzewodowe polaczenie laptopa z Internetem ?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 22:51:24 MET

> Obejrzalem. Wszystko wyglada ok. Dwa kabelki maja troche odbarwione
> izolacje, ale wygladaja ok. Czy te niepodlaczone druciki, o ktorych
pisalem,
> moga miec znaczenie.

A jak grube sa tez niepodlaczone druty i czy sa w izolacji czy to gole druty
??? Bo jezeli gole druty to widocznie to jest ekranowanie kabla ...

> Tego nie wiem. Mam stale lacze w telewizji kablowej. WINDOWS XP, gdzie
moge
> to sprawdzic?

jak podlaczasz kabel od modemu do kompa to powinna sie pojawic ikonka na
pasku zadan z informacja jakie masz aktualnie polaczenie (ikona to takie 2
malutkie prostokaty - typowa dla polaczen sieciowych, np. jak sie laczysz
przez zwykly modem to taka wyskakuje). Klikasz na nia 2x i pojawiaja sie
informacje o polaczeniu (w polu szybkosc).