Re: DVD vs CD-ROM?

Autor: mussonet (mussonet_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 22:44:05 MET

> Pewnie chodzi o kompatybilnosc.
> Np, czesc napedow DVD, nawet tych nowych, ma problemsy z odczytem CDR
> 90-min.
> Takze rippowanie audio-CD jest raczej slabsza na DVD-ROM-ach.
Konkretnie to mam napęd CD-ROM LG 52x i mnie krew zalewa.
Napęd ma kilka miesięcy a odczyt Cd romów jest jakby miał 10 lat.
W serwisie mi powiedzieli że mogą przyjąc na gwarancji ale za czyszczenie
kasują 25zł.
Pomyślałem sobie ze nie dam im zarobić i sprzedam ten badziew za jakieś
50-60zł i kupie coś innego.
I stąd moje pytanie co kupić? myślałem na DVD nowa technologia może będzie
lepiej czytać krążki?
Zależy mi głównie na tym żeby poprawnie i szybko napęd czytał krążki CD. A
nie jak przy moim LG 52x
przeczytanie brudnej płyty zajmuje mu 20 minut.
waldek