Re: AC 97 czy SB128 - co wybrac ?

Autor: Sala (salaboss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 19:18:23 MET

> Na Twoim miejscu wybral bym SB128 :) Nie mam sluchu absolutnego, ale mam
> wrazenie ze Blasterek bedzie Lepszy od zwyklego AC97.

Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie SB zostało mi ze starego sprzętu
(kupiłem nową płytę z AC97). Najpierw działałem na AC97 bo myślałem, że to
będzie lepsze.
Po 2 dniach się wkurwiłem i zainstalowałem SB. Jest wiele plusów
przemawiających
za SB: 1 o włączeniu starszych gier z muzyką pod dosem lub czasami i win nie
masz
nawet co marzyć, 2 w jakości też jest spora różnica, 3 u mnie było na płycie
tylko
jedno wejście Audio (na SB mam 3), musiałbym wybierać co tam podłączyć - mam
cdrw
cd i tuner telewizyjny,