Re: Jaka max długość kabla s-video?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 14:37:25 MET

grupa napisał:

>A ilo żyłowy ma być ten kabel?

no musi miec minimum tyle zyl ile widzisz punktow polaczeniowych na
mniej licznej wtyczce ;)

jak dalej nie wiesz - to przetnij ten co masz, albo MOTYLA NOGA
przejdz sie do sklepu i popros o "kabel s-video z metra";

no kurde, sorry, ale nie wiem, czy ludzie sobie nie zdaja sprawy, ze
niektorych pytan nie ma sensu zadawac - bo wystarczy sie przejsc do
sklepu i zamienic swa slowa ze sprzedawca?

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?