Re: Jaka karta sieciowa?

Autor: Bylski (zxx_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 14:05:06 MET

> czym wogole roznia sie sieciowki, bo roznice w cenach sa ogromne, od
25zl -
> 2xx zl.? na czym polegaja roznice i czy sa one odczuwalne dla
potencjalnego
> uzytkownika internetu?

w zasadzie to sam nie wiem, jaka jest roznica miedzy takimi kartami za
200, a tymi tanimi....
uzywam sporo kart w jednej sieci i nie mam zadnego problemu. Jak
budujesz siec pod sdi, to raczej transferami nie powinienes sie
przejmowac - chyba, ze wiesz juz, ze po lanie bedzie spory ruch
lokalny.
Jesli moge doradzic - w zasadzie do domowych urzykow nie ma wielkiego
znaczenia, jaka bedzie karta. to rozwiazanie z 8139 jest bardzo dobre,
bo tanie. Zwroc raczej uwage, zeby wszystkie karty bely od jednego
producenta... najlepiej jednego typu.

Bylski

PS
jak masz dostep w sklepie i mozesz zobaczyc kilka kart sieciowych z
"dolnej polki", to zobaczysz, ze wszystkie wygladaja tak samo i sa
zbudowane z tych samych podzespolow... Miedzy innymi dlatego ja
wybieram najtansze.