Pomocy!!!!

Autor: KamileK (Chicky_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 12:37:46 MET

Witam wszystkich grupowiczow mam dwa problemy:
1-Posiadam karte telewizyjna Fly Video 3000 Life View LR138, posiadam do
niej pilota i dziala on w orginalnym proframie fly video, jednak posiadam
program Btremote do sterowania komputerem za pomoca pilota lecz niestety
wbudowane sterowniki w tym programie nie wykrywaja mojego pilota
(stewrowniki z plyty dolaczonej z tunerem rowniez nie) i nie mam pojecia
skad wziac takie sterowniki czy ktos z was takie posiada ewent. wie skad je
sciagnac?(chodzi o sterowniki do pilota)
2-Chcialbym zdekodowas Canal+ i posiadam do tego dwa programy Borg Tv, oraz
More Tv, niestety te programy dzialaja jedynie z kartami opartymi na
chipsecie Bt8x8 czy ktos wie jakim programem moge zdekodowac Canal+ na
swojej karcie?Rowniez mile widziane linkil.Pozdrawiam wszystkich grupowiczow
i z gory dziekuje za pomoc.