Plyta pod AMD

Autor: Orson (orson_at_wroclaw.net.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 00:04:06 MET

No i stalo sie zjaralem proca. Po 6 latach zabawy-naprawiania kompow
udalo mi sie zjarac procesor jakim jest-byl Thunderbird 1.33
Zdecydowalem sie na wymiane plyty i pamieci bo proca juz wczesniej
kupilem (oslawiony Athloon XP 1700+ w technologii 0.13 ktory podkreca
sie bez wiekszych problemow do 2000+)
Mam wiec pytanie co do plyty - w gre wchodza 3, potrzebuje USB2 i
raidu ze wzgledu na duza liczbe urzadzen:
1 - MSI KT4-BRS lub FISR jesli sie uda go dorwac (mialem juz pare plyt
MSI i nigdy na tej firmie sie
nie zawiodlem)
2 - ASUS A7V333-RUF (na to patrze najchetniej bo pewnie plyta rev
ktoryms tam wiec powinni juz ja zdarzyli dopracowac)
3 - GIGABYTE GA-7VAXP (w sumie o gigagyte'cie mam nienajlepszego
zdania pamitajac jeszcze problemy z plytami na SLOTA i ich dziwny
monitoring temeratur ale slyszalem ze sie cos ostatnio poprawilo)

Podzespoly jakie w to wleza to:
procek - wyzej juz o nim pisalem
muza - Live! 5.1
siec - 3C509B-TX
grafa - winfast GF4Ti4200
dyski: 1-seagate barac IV 20 GB
        2-ibm 46 GB
        3-seagate series x 20 GB
napedy: 1-teac 40X cdrom
        2-nagrywarka HP9100
zasilacz to enlight 300W chociaz zastanawiam sie czy nie wziasc
jakiegos antec trupower czy enermaxa ale to sie jeszcze zobaczy.
Prosze o jakies opinie na temat tych plyt.
Acha nie chce nic na chipsecie nvidii, nie wspominajac juz o sisach a
plyty via nauczylem sie juz "kopac" tak by chodzily stabilnie a o to
glownie mi chodzi.