Pitanie HHD ktora 120 stke

Autor: Sied_at_r
Data: Sat 08 Mar 2003 - 23:07:20 MET

Nosze sie z zamiarek zakupu dysku 120 GB, mam pytanie co wziac ?

WD ? Maxtor ? czy Seagate ?
Planuje model z 8MB cache

zaznaczam ze bedzie pracowal 24h 7dni w tygodniu 365 dni w roku. - co wybrac
?
Mam Seagate 80GB 7200 obr. - sprawuje sie niezle od pol roku (Unix, Samba) -
mam takie od roku gdzies pod windami i tez sie niezle sprawuja - dzialaja
bez przerwy.

Czy starszy brat 120 GB tez bedzie sie tak sprawowal ?

Bylbym wdzieczny jesli podzielicie sie opinia konkretnie co do tych modelow.

Pozdrowka
siedar