Re: czy kto ma już nowš Barracude 7200 7

Autor: kedar (rpasiek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 21:50:15 MET

oVo napisał(a):

> Czym sprawdzałeś i na jakim sprzęcie? To pewnie wina systemu lub
> taniej płyty na SIS albo kontrolera na HPT (Seagate go nie lubi).
> U mnie na P4B533-E Barracuda 7200.7 80GB podpięta do kontrolera
> Promise, pod DOS-em 6.22 odpalonym z dyskietki + sterownik MB
> FastTrak program CoreTest daje wyniki:

epox 8kha+, win xp, hdtach 2.61 (w win98 minimum jakie uzyskalem to 14.9ms)
, ale srednio bedziez 15.5 (zreszta podobne wartosci znajdowalem na screenach testow z sieci,
patrz np. na mojepc.pl, ew. forum na www.storagereview.com)

a co do CoreTest :)))))), to moj ulubiony program sprzed paru lat, zawsze zawyzal wyniki, a ten
czas dostepu to pewnie z kawaleczka dysku

> Talerza nie słyszę w ogóle. Nie słychać jak dysk rusza nawet jak
> jest na wierzchu i przysłuchuję się z bliska. Słychać tylko
> skrobanie głowic (faktycznie głośniejsze niż w BIV i BV ale dysk
> jest szybszy) i przy lądowaniu przez ułamek sekundy cichy pisk.
> Niestety dysk znowu wylądował na gąbce na dnie obudowy bo w moim
> Sziftecu mocowanie HDD jest bez sensu (luźne kosze = wibracje)

o podobnej sytuacji pisze, koszyk w enlighcie, poprzednia (zwlaszcza biv 40gb) wprawiala
obudowe w mniejsze drgania => mniejszy halas
..
> Generalnie moim zdaniem o niebo lepszy niż poprzednie 2 modele.
> Dzięki cyklicznemu repozycjonowaniu głowicy nie będzie więcej bad
> sectorów po paru miesiącach - zmora poprzednich modeli.

poprzednie tez to chyba mialy (pamietam ze czytalem o piskach barracud i zapobieganiu sytucaji
w ktorej talerz przegrzewa sie pod glowica)

--
kedar