Re: Warunki gwarancyjne - LG i inne.

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 17:26:13 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu _Normanos_ naskrobał(-a):

> eee tam... bzdury... 14 dni to ma czas na odpowiedzenie na reklamacje.
> Naprawiać może sobie w nieskończoność.

"Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca
niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo
niezwłocznie wady usunie"

Gdzie tu jest napisane coś o nieskończoności..??? Wiem, że to wygląda na
wyrwane z kontekstu, ale w ten właśnie sposób jest zdefiniowany ten
termin. Nie pamiętam niestety paragrafu a nowego Lexa jeszcze nie mam,
ale jeżeli przejrzysz sobie treść przepisów dotyczących odpowiedzialności
sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową to znajdziesz ten
paragraf. I dalej uprzedzając Twoje ewentualne dalsze pytania odnośnie
tej "niezwłoczności", zgodnie z Dz. U. Nr 64 poz 328 par. 23 ust. 2
wynosi on 14 dni KALENDARZOWYCH. Więc nie gadaj mi, że to bzdury skoro
niezabardzo wiesz o czym mówisz.

Pozdrufka :)

--
Żurek