Re: Komp się wyłączy do "końca" gdy np: włącze światło ;-)

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 15:28:07 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b4clia$umc$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Tu nie chodzi o zaklocenia w sieci tylko o impuls elektromagnetyczny,
ktory
> odbiera karta sieciowa. Mialem juz takie przypadki. Przy wylaczeniu
systemu,
> sieciowka czeka na sygnal od sieci LAN. Jezeli w tym momencie pojawi sie
> jakis impuls typu wlaczenie lub wylaczenie jakiegos urzadzenia w poblizu
> system sie wylacza.
> Mysle, ze przy twoim sprzecie dobrze by bylo zainstalowac jakis inny
system
> a co za tym idze problem zniknie ... (2000/XP). Mozliwe, ze wymyslili
> [...]
Może masz i racje bo faktycznie dzieje się tak od momentu gdy mam włożoną
kartę sieciowa ,zastanawia mnie jednak to że nawet jak w innym pokoju włączę
lub wyłączę jakiś odbiornik to tez komputer się wyłączy . wiec odległość
odbiornika jest dość duża jak na pole magnetyczne a łączy je jedna wspólna
rzecz a mianowicie ta sama siec 220 V.
pozdr
tomekn.