Re: czy ktoś ma już nową Barracude 7200 7

Autor: kedar (rpasiek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 14:24:24 MET

Szymon napisał(a):

> Ja mam cos takiego (Barracuda 7200.7 z 2MB Cache). Kupilem
> wczoraj, i narazie wrazenia jak najbardziej pozytywne. Jest
> cholernie cichy, temp. 35 stopni, a nero pokazuje transfer 44 000
> KB/s. Nie wiem czy polecac, ale jezeli chodzi o kulture pracy to
> daje 10 na 10.

Uwazam ze nie jest tak rozowo, spradzales czas dostepu? wacha sie od 15-16ms. Czyzby
problemy z duza gestoscia zapisu (80gb / talerz)? I jak to sie ma k... do informacji ze strony
seagate - mialo byc mniej.
Podobno aam nie da sie zmienic (standardowo na performace, tylko dziekuje za performance z
takim czasem dostepu).
Co do temp. to chyba tylko obudowa zewnetrzna jest zimniejsza, bo temp. raportowane ze smarta
sa u mnie identyczne z biv (ok. 39).
Jest tez glosniejsza od poprzedniczek, momentami calkiem sporo (gownie ruch glowicami, obrot
talerzy moze minimalnie). Elektronika po dawnemu wywalona na wierzch.
Jedyny plus to zwiekszony transfer.

A moglo byc tak milo...., najbardziej bruzdzi czas dostepu.

--
kedar