Re: Czy zasilacz 300W uciagnie 3 dyski i GF2?

Autor: Guzik (guzio69_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 12:10:30 MET

> 2. Czy to mozliwe, ze slaby zasilacz przyczynil sie do powstania bad
> sectora w Baracudzie?

u mnie sie przyczynił do powstania bad blockow na dwoch seagateach
podlaczonych do raida, a po kupieniu nowego maxtora, tez sie na nim
pojawily bad bloki, no to sie wkurzylem i pomyslałęm ze moze cos nie tak
jest z płytą główna albo z kontrolerem wiec ją wymienilem, no i przy okazji
tez pamiec i procesor, no ale co sie okazało, dalej to samo :(
no wiec jak juz wszytko wymienilem co moglo byc tego powodem to podejrzenia
padły na zasilacz, no wiec kupiłem sobie nowy zwykly 300W

jak do tej pory wszytko chodzi stabilnie i jest ok (duron1200,3xhdd,
nagrywarka, dvd, ge2 440mx), zadnych nowych badblockow nie przybywa a nowe
dyski podlaczane do kompa sie nie kaszanią :P