HP LaseJet 1200 - dwa problemy

Autor: Morpheus (morpheus9_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 09:53:35 MET

Pierwszy problem polega na tym, ze bardzo czesto podczas drukowania w
Wordzie, kiedy wydaje polecenie drukuj na drukarce zapala sie tylko i mruga
pomaranczowa dioda i dopiero kiedy ja wcisne (bo jest to rownoczesnie
przycick :) ) zaczyna sie drukowanie.
Drugi problem mam z programem "Fakt" - drukarka ma problemy z niektorymi
polskimi czcionkami (np zamiast ł drukuje ? i takie tam); wczesniej mialem
HP 2000C i nie bylo takich problemow - dopiero po zmianie na laserowke
zaczely sie tego typu klopoty.
Czy ktos juz spotkal sie z czyms takim przy tym wlasnie modelu i moze mi
pomoc?

Pozdrawiam.

--
GG: 854446