Re: Zawiodłem się na MSI (c.d.)

Autor: Eryk H. (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Mar 2003 - 01:44:55 MET

Użytkownik "Tadeusz" <tnywytnijto_at_antyspam.poczta.onet.pl> napisał:

> 1. nie doszukałem się tu żadnej bezpośredniej winy MSI,
> jeżli juz to chipsetu VIA - zresztą ten problem jest ogólnie znany ...

Nie miałem takiej intencji żeby atakować MSI. "Podłączyłem się" tylko pod
wątek zapoczątkowany przez kolegę.

> 2. więcej narzekasz na soft karty niż na płytę

Nie przeczę. Na płytę jako taką nie narzekam, mam ją od dwóch lat i działa
zupełnie dobrze.

> 2. pomysł na audiofilski komputer jest bez sensu,
> plątanina kabli i pól elektomagnetycznych wokól nich skutecznie
> uniemożliwia uzyskania "audiofilskiego" dzwięku ...

Niegdzie nie napisałem, że mam pomysł na "audiofilski komputer". Do tego mam
inny - odpowiedni sprzęt. Niestety, przenieść kolekcji płyt winylowych na CD
nie da się bez użycia komputera i wyłącznie do tego celu kupiłem kartę
Audiophile 2496.

> 4. Trzeba było kupić MSI pod P4 - tam nie ma problemów z dzwiękiem
> (wiem z własnego doświadczenia)

Dwa lata temu kupiłem komplet: płytę K7T Pro z procesorem Duron 700 i -
używając karty SB Live 1024 żadnych kłopotów z dźwiękiem nie miałem. Kłopot
pojawił się dopiero kiedy wymieniłem kartę na wspomnianą wyżej Audiophile
2496 i system z Win98 na XP.

> pozdrawiam
> Tadeusz

Również pozdrawiam.