Re: Athlon Thoroughbred & Soltek DRV4 PCB P2 - czy pojdzie?

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.invalid)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 23:06:08 MET

kim1027 wrote:
> Witam
>
> 1) Czy ktos probowal odpalic Athlona Thoroughbred na Soltek DRV4 PCB
> P2 i z jakim skutkiem???
> Wg www Solteka, aby odpalic nowego Athlona trzeba miec nowy BIOS i
> plyte z PCB minimum P4 , czy moze jednak na P2 tez komus poszlo???
>
> 2) W zwiazku z raczej niemoznoscia odpalenia Athlona na mym Solteku
> przymierzam sie do zakupu nowej plyty glownej - moje zainteresowanie
> wywolal MSI KT4 V 6712 KT4000 USB2, AGP8x -> czy jest to dobry wybor?
> Co sadzicie o tej plycie - jaka wydajnosc, jak z overclockingiem? A
> [...]

To moze chociaz sprobuj odpalic tego Thoroughbreda na swoim Solteku. Moze
zdobedziesz wdziecznosc milionow innych posiadaczy tych milych plyt glownych
:))))
A tak powaznie - mam Solteka DRV2 i chociaz na razie moj podkreceony A1,2 mi
zupelnie wystarcza spalbym spokojniej wiedzac ze Thoroughbred pojdzie na
mojej plycie - bo na www Solteka co do mojej plyty tez jest napisane, ze nie
obsluguje T-b...

Pzdr
Hubert
hubertg[at]poczta.onet.pl