Re: Jaka plyta glowna w zastepstwie?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 19:42:03 MET

pawelcio napisał/a...

p> Daruj sobie Asrocka. Ja kupiłem ten shit i ciesze się, że udało mi się to
p> oddać. Osiągi słabsze od KT133A,

 A to ciekawe. Czy mógłbyś podać wyniki jakiegoś porównania?

p> brak obsługi FastWrite, bios AMI = zerowe
p> pole do manewru,

 A czego Ty się spodziewałeś? Jak chciałeś podkręcać, to trzeba było
 kupić MSI albo Epoxa. Bez przesady, ta płyta kosztuje mniej niż
 250zł.

p> podbija napięcie na procku (powinno być 1,75, a skacze od
p> 1,77 do 1,78),

 Mój MSI ma podobne odchyły.

p> w starszym typie obudowy sie nie mieszczą napędy,

 A niby gdzie mieli upchnąć te sloty DIMM? Zauważ, że zajmują tyle
 miejsca, ile co najmniej 5 slotów położonych jeden obok drugiego.
 Większość płyt ma co najwyżej 3 sloty. Z ECS K7S5A jest dokładnie
 ten sam problem.

p> brak
p> mozliwości ustawiania przerwań

 To jest jakiś argument, ale też bez przesady. Sam korzystałem z tej
 funkcji w mojej aktualnej płycie może ze dwa razy. Jak bym nie miał
 gównianej karty dźwiękowej (Live), to pewnie bym w ogóle nie
 korzystał.

p> i inne takie...
p> Jesli chodzi o przejściówki, to widziałem gdzieś MSI, a tu już jakość
p> gwarantowana, też na KT266A,SDR+DDR, napewno lepsza płyta od ASrocka.

 Podaj mi model, bo nigdzie nie widziałem żadnej markowej płyty na
 KT266A z SDRami.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]