Slownik polski w Wordzie hiszpanskim?!

Autor: Agniecha (violin_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 19:11:04 MET

Witam wszystkich!
Mam problem nastepujacej natury: Otoz mam MS Office 2000 hiszpanskiego. No i
z pomoca "pomocnikow" z internetu zainstalowalam do niego slownik polski.
Niestety :-((( albo cos skopalam babrzac sie w systemie, albo cos nie dziala.
Teraz Word nie moze znalezc tylko pliku gramatyki do jez.polskiego, ale za to
podkresla wszystkie slowa polskie i jako opcje poprawy podaje tylko
skrotowce: np. mam napisane "przez" a on podkresla to slowo i proponuje
zmiane na "prez." Co robic? Juz prawie osiwialam ;-) , bo polski jest mi tak
samo potrzebny jak hiszpanski.

Czekam na porady!!! I z gory dziekuje za pomoc.
POzdrawiam, Agnieszka